Το πρώτο σύστημα Live διαχείρισης αποθήκης εστιατορίου. 

Με το σύστημα online αποθήκης του SimpleLivePos, θα έχετε πραγματικό έλεγχο στην παραγωγή σας. Από την παραγγελία των πρώτων υλών και των περιορισμό της απώλειάς τους μέχρι την κοστολόγηση των πιάτων σας.  

Παρακολούθηση
τιμών

Άμεση ενημέρωση σε περίπτωση που ένας προμηθευτής σας αλλάξει την τιμή σε ένα προϊόν. Ιστορικό τιμής για κάθε υλικό

Έλεγχος
φύρας

Δελτία χαμένων ποσοτήτων σε κάθε απογραφή σας για να ελέγχετε τι χάνεται.

Cloud

Το cellar είναι cloud. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να το χειριστείτε από οπουδήποτε και όχι μόνο από τον υπολογιστή του καταστήματος. Ακόμα και από το κινητό σας. 

Μπορείτε να δείτε από μία συσκευή περισσότερες από μία αποθήκες και ακόμα να κάνετε παραγγελίες από το σπίτι σας. Και όλα αυτά με το Simple Livepos γίνονται με τον πιο απλό τρόπο

Θεωρητικό και
πραγματικό foodcost

Ανάλυση του Θεωρητικού και του πραγματικού foodcost της επιχείρησης ώστε να ξέρετε ανά πάσα στιγμή πόσο κοντά βρίσκεστε στους στόχους σας

Αξιολόγηση πιάτων
(menu engineering)

Αλγόριθμος αξιολόγησης της απόδοσης foodcost σε συνάρτηση με την αποδοχή του από τους πελάτες σας, σε κάθε πιάτο ξεχωριστά.

ONLINE

ΠΑΡΑΓΓΕΛΕΙΕΣ

Εσείς πως βγάζετε παραγγελίες για τα καταστήματα σας, πως κάνετε παραλαβές και ποιος τα ελέγχει όλα αυτά; Το Cellar μπορεί να ελέγχει τα αποθέματά σας και να βγάζει παραγγελίες ανά προμηθευτή ακολουθώντας τις οδηγείς σας. Ακόμα μπορεί να στέλνει τις παραγγελίες  στους προμηθευτές σας μέσω e-mail!

Κλείστε ένα ραντεβού για δωρεάν παρουσίαση

Όροι χρήσης 

Προσωπικά δεδομένα

Log in

Powered by C GROUP SA